firefox 0.9.1 installation problem

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sun Jul 11 13:55:41 EEST 2004

On 2004-07-11 12:07, Thanos <pampo at nofreemail.gr> wrote:

> Αντιμετωπίζω πρόβλημα στην εγκατάσταση του Firefox 0.9.1. Ως root σε
> κονσόλα (login στο γραφικό περιβάλλον ως απλός χρήστης) μου δίνει το
> παρακάτω λάθος:
>
> (firefox-installer-bin:2480): Gtk-WARNING **: cannot open display:

Χρειάζεται να είσαι σε γραφικό περιβάλλον, αλλιώς το installer του
firefox δε μπορεί να συνδεθεί με τον Χ11 server για να εμφανίσει το
παράθυρό του.

> Ενώ αν μπω σε γραφικό περιβάλλον ως root, εμφανίζεται το παράθυρο
> διαλόγου συνεχίζει την εγκατάσταση αλλά στο τέλος κολλάει με το παρακάτω
> μήνυμα:
>
> linux:/tmp/firefox-installer # Xlib: connection to ":0.0" refused by server
> Xlib: XDM authorization key matches an existing client!
>
> (firefox-bin:2330): Gtk-WARNING **: cannot open display:

Όταν τρέχεις τα X11 ως απλός χρήστης, δεν έχει δικαίωμα ο root να
συνδεθεί στο γραφικό σου περιβάλλον έτσι απλά και να σου "εμφανίσει"
ότι παράθυρο γουστάρει.  Πρέπει να του δώσεις άδεια εσύ πρώτα.  Από
ένα τερματικό δώσε την εντολή:

	$ xset +localhost

Και μετά από το τερματικό του root:

	# firefox-installed -display :0