[Fwd: Re: Σχετικα με τον hotmail λογαριασμο μου...]

Σταύρος Γιαννούρης StavrosG2002 at freemail.gr
Sat Jun 26 17:40:19 EEST 2004

Καλημέρα! Το έστειλά αλλού κατα λάθος... :-\
-------- Original Message --------Subject: 	Re: Σχετικα με τον hotmail λογαριασμο μου...Date: 	Sat, 26 Jun 2004 17:20:24 +0300From: 	Σταύρος Γιαννούρης <StavrosG2002 at freemail.gr>Reply-To: 	StavrosG2002 at freemail.grTo: 	aliakmwn <aliakmwn at hotmail.com>CC: 	linux-greek-users at lists.hellug.grReferences: 	<BAY14-F224UikKd2VNa00009b9e at hotmail.com> <BAY14-DAV18a0wT9kYi00007dcc at hotmail.com>

Καλημέρα!aliakmwn wrote:
> Υπαχει περιπτωση να κανω το Kmail να διαχειριζεται τον hotmail > λογαριασμο μου οπως με το outlook express? Ποιοι ειναι οι outgoing και > incoming servers?
Το hotmail - από όσο γνωρίζω - είναι συμβατό μόνο με το outlook. Γενικά δεν είναι συμβατό με ο,τιδήποτε άλλο υπάρχει εδώ γύρω όσον αφορά το e-mail - στήσιμο, κωδικοποιήσεις, μορφοποιήσεις κλπ. (Γενικά η Microsoft δείχνει μια παροιμιώδη περιφρόνηση στα standards αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία).Μία καλή περίπτωση είναι το freemail.gr, που παρέχει και web based περιβάλλον και POP/SMTP θυρίδα, άλλα αυτό περιλαμβάνει μια μικρή  ως μεγάλη ταλαιπωρία όσον αφορά τη μετακίνησή σου (την αλλαγή της διεύθυνσης, αν έχει κυκλοφορήσει ευρέως δηλαδή...)
Σταύρος

-- Όχι στις πατέντες λογισμικού! http://epatents.hellug.org/Say NO to software patents in Europe! http://swpat.ffii.org/
ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ†ÛiÿÿðÃß­ç¦j)ÿ‚¿ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿøm¶Ÿÿÿ0ýúÞzf¢—ø+ýúÞy隊[®øœyú+¶†­ç¤þÊ^jH§