kde+portugal

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sat Jun 26 15:41:50 EEST 2004

[-- Διόρθωσα το top posting format. --]

Βλ.
http://www.caliburn.nl/topposting.html
http://www.illuminated.co.uk/blog/archives/000409.html
http://mailformat.dan.info/quoting/top-posting.html

On 2004-06-26 13:21, jmaay ody <jmaay_linx at hotmail.com> wrote:
> [...]

Τώρα έχω και σαφείς αποδείξεις τις κατάπτυστης μαλάκυνσης και του
άκρατου παραλογισμού στον οποίο οδηγείται ο κόσμος από το φανατισμό του
για όλα αυτά που μ' αρέσει να ονομάζω «θεάματα».

Τι σχέση έχει η «Πόλη» ή τέλος πάντων η οποιαδήποτε πόλη με το γεγονός
ότι 11 άτομα κατάφεραν να κλωτσήσουν το τόπι λίγο καλύτερα από κάποια
άλλα 11 άτομα;  Καμία προφανώς.

> Kati tetioi ethnikofrones stin katoxoi itan germanotsoliades!!!!!!!
> as tin paroun tin poli na do pos tha taisoun alla 5, 10 ekatomiria
> anthropous !!!

Πολύ γενικό μου ακούστηκε αυτό που γράφεις, κι έτσι όπως το θέτεις τώρα
μοιάζει σαν να ήταν ο εθνικισμός τους η αιτία που τους οδήγησε να γίνουν
χαφιέδες των Γερμανών.

Αν και είμαι (όπως έγραψα και στο ημερολόγιό μου) κάθετα και ξεκάθαρα
εχθρικός απέναντι σε κάθε μορφή εθνικισμού -- ιδιαίτερα του ευκαιριακού,
του κίβδηλου, του προσποιητού και αδικιολόγητου εθνικισμού που
χαρακτηρίζεται από εκφράσεις όπως «τους ξεσκίσαμε», «τους πήραμε τα
σώβρακα» κι άλλα τέτοια γελοία που ακούγονται μετά από αγώνες, λες κι
αυτός που τα λέει έκανε τίποτα ο ίδιος προσωπικά για να επιτευχθεί η
«περήφανη» νίκη -- δε θα συμφωνήσω με το συσχετισμό που θέλει αυτούς
ακριβώς να είναι οι γερμανοτσολιάδες που λες.  Non sequitur...

- Γιώργος