?? ????? ??? mail ???? ??? ?? linux!!!

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sat Jun 26 00:16:05 EEST 2004

On 2004-06-25 20:40, Aliakmwn Potamos <aliakmwn at hotmail.com> wrote:

> Παιδια σας ευχαριστω για τη βοηθεια!!! Ολα ΟΚ!
> Αυτο ειναι το πρωτο μου mail μεσω linux!

Ομορφιές, ομορφιές...

Πάντα είναι καλά νέα να μαθαίνουμε ότι άλλος ένας άνθρωπος έχει
καταφέρει να στήσει με επιτυχία το Linux και να κάνει κάτι πιο σοβαρό
από απλώς μια εγκατάσταση.  Μακάρι σε λίγο να βρίσκεις άνετα τον τρόπο
να κάνεις όλα όσα θέλεις και να μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου όσο
άνετα βολεύει εσένα κι όχι κάποιον τυχαίο προγραμματιστή κάπου στα
γραφεία της Microsoft :P

> Ακομα δεν εχω ρυθμισει πληρως το προγραμμα διαχειρισης μηνυματων και
> σας γραφω web-based μεσα απο τον konqueror!

Θα σε παρακαλούσα θερμά να το κάνεις κάποια στιγμή όμως.  Τώρα στέλνει
όλα τα μηνύματα με "κωδικοποίηση" που δεν είναι Ελληνική, με αποτέλεσμα
εσύ να γράφεις ελληνικά, αλλά ο παραλήπτης (αν δεν το ψυλιαστεί) να
βλέπει κάτι σαν:

    ????? ??? ??? ???????? ?????? ?? ????????? ??????????? ????????? ???

Επειδή το email είναι τόσο βασικό μέσο επικοινωνίας στο δίκτυο, επίσης
καλή ιδέα είναι να ρίξεις μια ματιά στο πολύ ωραίο κείμενο του Greg
Lehey -- ενός από τους πιο μεγάλους σε ηλικία developers του FreeBSD,
τον οποίο όλοι οι άλλοι BSD users σεβόμαστε για την πείρα του -- σχετικά
με την ηλεκτρονική αλληλογραφία:

    http://www.lemis.com/email.html

Όπως και να 'χει όμως, καλώς ήρθες στην παρέα του Linux και του open
source γενικότερα.

- Γιώργος