Ôï ðñùôï ìïõ mail ìåóá áðï ôï linux!!!

Aliakmwn Potamos aliakmwn at hotmail.com
Fri Jun 25 20:40:45 EEST 2004

Παιδια σας ευχαριστω για τη βοηθεια!!! Ολα ΟΚ!

Αυτο ειναι το πρωτο μου mail μεσω linux! Ακομα δεν εχω ρυθμισει πληρως το
προγραμμα διαχειρισης μηνυματων και σας γραφω web-based μεσα απο τον
konqueror!

Κατεβαζω τους τελευταιους οδηγους για την καρτα γραφικων

Ευχαριστω και παλι, τα λεμε (ελπιζω οχι-)συντομα με το επομενο προβλημα μου
:-)