crypto modem?

Evangelos Arkalis arkalis at ath.forthnet.gr
Wed Apr 21 02:25:20 EEST 2004

On Mon, 2004-04-19 at 17:48, Nikos Almpanopoulos wrote:
> Έχω και εγώ ένα "κρύπτο άκσες", σειριακό και (όπως κάθε σειριακό) παίζει
> μια χαρά με Mandrake 9.2 και τώρα 10.0. Σύνδεση με kppp, άμεση
> αναγνώριση κλπ. Είπα μια χαρά; Ε λοιπόν υπάρχει ένα μικρό πρόβλημα. Το
> είχα αναφέρει εδώ πριν από μερικούς μήνες αλλά δεν πήρα καμιά ιδέα για
> το πώς λύνεται. Κάνει αρκετή ώρα, περίπου 60 δευτερόλεπτα για
> initialization και κλήση. Αυτό την πρώτη φορά που επιχειρώ να συνδεθώ.
> Αν αποσυνδεθώ και κρατήσω το kppp ανοιχτό, τότε η επόμενη κλήση γίνεται
> αμέσως. Αν κλείσω το kppp και το ανοίξω ξανά, κάνει πάλι 60
> [...]
To access σε εμενα θελει καποιες μικρορυθμισεις στους χρονους στο kppp.
Οι χρονοι που εχω βαλει ειναι οι εξης (δεν θυμαμαι ποιοι ειναι default)

Pre-init delay : 120

Initialization string: ATX3%C0*I10 (Ριχνει την ταχυτητα αλλα εχει
σταθερότερη συνδεση... βαλε Ι11 ή Ι12 αν θες πιο γρηγορα)

Post-Init Delay : 130

Dial Speed : 70

Ανοιξε και το terminal για να δεις αν η ακολουθια εντολών απαντησεων
ειναι ΟΚ