crypto modem?

Nikos Almpanopoulos nikosal2 at yahoo.gr
Mon Apr 19 17:48:55 EEST 2004

Έχω και εγώ ένα "κρύπτο άκσες", σειριακό και (όπως κάθε σειριακό) παίζει
μια χαρά με Mandrake 9.2 και τώρα 10.0. Σύνδεση με kppp, άμεση
αναγνώριση κλπ. Είπα μια χαρά; Ε λοιπόν υπάρχει ένα μικρό πρόβλημα. Το
είχα αναφέρει εδώ πριν από μερικούς μήνες αλλά δεν πήρα καμιά ιδέα για
το πώς λύνεται. Κάνει αρκετή ώρα, περίπου 60 δευτερόλεπτα για
initialization και κλήση. Αυτό την πρώτη φορά που επιχειρώ να συνδεθώ.
Αν αποσυνδεθώ και κρατήσω το kppp ανοιχτό, τότε η επόμενη κλήση γίνεται
αμέσως. Αν κλείσω το kppp και το ανοίξω ξανά, κάνει πάλι 60
δευτερόλεπτα. Ποτέ δεν μπόρεσα να βρω το λόγο που γίνεται αυτό. Και
είναι αρκετά ενοχλητικό, αν σκεφτείς ότι ήδη η PSTN κλήση-αναγνώριση
κρατάει κάμποσο.

Με την ευκαιρία θα κάνω και εγώ μια ερώτηση στη λίστα:
Έχω εγκαταστήσει τα 10.0 στο φορητό μου mitac 6120+, μοντέλο περίπου
1999 ή 2000. Δεν κατόρθωσα να συνδεθώ με το ίντερνετ με το εσωτερικό
μόντεμ, δεν το έψαξα και πολύ, πάντως δεν τα κατάφερα.
Μικρό το κακό, το φορητό τον χρησιμοποιώ 99% ως σταθερό και μπορώ να
βάλω ένα εξωτερικό σειριακό όπως στο μεγάλο υπολογιστή, αλλά για τις
λίγες περιπτώσεις που τον μετακινώ θα ήθελα να βρω το πιο μικρό από
άποψη όγκου σειριακό μόντεμ της αγοράς -- ποιο είναι άραγε;

Νίκος Αλμπανόπουλος

ΥΓ. Ευχαριστώ τους φίλους που απάντησαν στο προηγούμενο μήνυμά μου για
το κρας του δεύτερου σκληρού δίσκου που περιείχε το lilo. Ακολούθησα δύο
από τις συμβουλές που  μου δόθηκαν (εγκατάσταση νέου 9.2 σε νέο slave
δίσκο και προσπάθεια μέσω emergency console των win2k) χωρίς αποτέλεσμα.
Εγκατέστησα λοιπόν από την αρχή τα win2k και όλα τα προγράμματα,
χάνοντας ακριβώς 1 μέρα από τη ζωή μου (τουλάχιστον δεν έχασα κανένα
αρχείο).....