lilo disk crash -- ðþò èá îáíáäþ ôïí master äßóêï ìïõ;

Νίκος Αλμπανόπουλος nikalban at yahoo.gr
Thu Apr 8 23:05:32 EEST 2004

Στο σύστημά μου έχω δύο δίσκους. Ο πρώτος με
"παράθυρα" 2000, ο δεύτερος με Μαντρέικ 9.2. Και
ξαφνικά ο slave δίσκος των λίνουξ "έσκασε". Εννοώ ότι
τερμάτισε η ζωή του ως χάρντγουερ. Με αποτέλεσμα να
αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα: Δεν 'μπουτάρει' ούτε ο
master δίσκος μου, αυτός δηλαδή που έχει τα windows2k,
καθώς τα Μαντρέικ 9.2, ως γνωστό (ή τουλάχιστον έτσι
υποθέτω εγώ, με τις περιορισμένες γνώσεις μου), έχουν
εγκαταστήσει κάποιο αρχείο του lilo στον boot sector
του master δίσκου, για την επιλογή λειτουργικού. Έτσι
όταν ανοίγω τον υπολογιστή μου, αμέσως μετά το bios, ο
δίσκος κολλά εμφανίζοντας μια σειρά απο 01 01 01 01.
Μπορώ φυσικά να δω το δίσκο των windows με το
emergency repair kit, αλλά ως dos. Ελπίζω ότι υπάρχει
κάποια λύση που θα μου επιτρέψει να εκκινήσω ξανά τα
win2k χωρίς να χρειαστώ να εγκαταστήσω και αυτά από
την αρχή (τεράστιος κόπος).
Ποιος λοιπόν ξέρει τι πρέπει να κάνω; Ποιο αρχείο /
αρχεία από το root των win2k πρέπει να σβήσω ώστε να
εξαφανιστεί το πρόγραμμα επιλογής λειτουργικού της
Mandrake και να μπαίνω κατευθείαν στα win2k;;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Νίκος Αλμπανόπουλος