date

Hermeia hermeia at freemail.gr
Tue Apr 6 00:33:57 EEST 2004

ευχαριστω πολυ

πρέπει να δουλεψει ετσι
(αλλιως παω για προβλήμα στο διακομιστη, και ζητάω βοηθεια απο κει)

πάντως δεν ειμαι άλλος χρήστης ούτε άλλαξε το συνθημα.. αυτό είναι που με ανησυχει - κι εχω οσες ρυθμισεις μπορώ να βρω να μην αποθηκευει ποτέ κανενα συνθημα και καμια φόρμα..

και πάλι ευχαριστώ

Stella Korakaki wrote:
> Καλησπερα,
>
> 	δεν εχω ούτε χρησιμοποιω kde αλλά αν το προβλημα σου είναι οτι εχει αποθηκεψει το username και password και δεν σου το ζηταει καθε φορα
(ειτε γιατι θες να μπεις στον ιδιο ftp server σαν αλλος χρηστης είτε επειδή αλλαξε το password) δοκιμαζεις αυτο που δουλευει σε καθε browser: