LILO problem

Nikos Argyropoulos nikosa8 at hotmail.com
Mon Apr 5 12:28:51 EEST 2004

Καλημερα,
Θα ηθελα αν ειναι δυνατο βοηθεια στο παρακατω προβλημα:
Θελω να εγκαταστησω Suse Linux v7.1 Pro στον δευτερο σκληρο μου. Στον πρωτο εχω Win Xp. Οταν ερχεται η στιγμη να επιλεξω που θα γραφτει το Lilo επιλεγω δισκετα (εχω επιλεξει προηγουμενα και MBR με τα ιδια αποτελεσματα). To Linux εγκαθισταται μια χαρα, (ειναι μονο του στο 2ο σκληρο), ασχολουμαι μαζι του, αλλα οταν προκειται να ξαναbootαρω, παιρνω το μηνυμα L 07 με το 07 να επαναλαμβανεται σε ολη την οθονη.
H CPU ειναι Pentium 500, o 1ος σκληρος 40ρης WD, o δευτερος 10ρης Quantum.
Κατα τη διαρκεια της εγκαταστασης επιλεγω να εγκατασταθουν και τα 2 Κερνελ που μου προσφερει η εκδοση.
Θα ημουν υποχρεος για καθε ιδεα.
Ευχαριστω εκ των προτερων

Nikos, nikosa8 at hotmail.com