katestrepsa ena sistima

Apollon Koutlides apollon at planewalk.net
Thu Mar 25 17:56:43 EET 2004

Alaios wrote:

> [...]
Ap' oso 3erw, to lilo den asxoleitai me to idio to filesystem para mono
me to physical location tou kernel image. To idio fantazomai prepei na
isxuei kai gia to initrd. Kapote eixa kanei mke2fs se la8os device, kai
paei to /boot mou - alla to susthma ekane boot kanonika (oso, fusika,
den egrafa tpt sto filesystem wste na kanw overwrite to image).

Apollon