katestrepsa ena sistima

V13 v13 at priest.com
Thu Mar 25 16:35:57 EET 2004

On Thursday 25 March 2004 11:13, Alaios wrote:
> Kalispera se ena pc pou exo spiti gia otidipote eidous
> dokimes mou erthoyn sto kefali esbisa katalathos apo
> to /boot katalogo to initrd kai vmlinuz...logika pleon
> den mporo na bootaro to systima.... Kserete ean mporo
> na ksanadimiourgiso ta arxeia ayta? Ksekinisa apo
> update to Fedora mpas kai dei to lathos alla
> tipota......
> I moni lysi einai to format? Ti mporo na kano?

To poio eykolo stin periptosi soy einai na ta pareis apo kapoion allon, na
kaneis boot apo cd, na kaneis mount ton disko, na ta baleis sti thesi toys,
na kaneis chroot kai na trekseis to lilo. Ola ayta synopsizontai sta eksis:

* perneis ta 2 arxeia, ta bazeis isos se ena win partition h se mia disketa.
* bootareis apo cd kai bgeneis se shell
* kaneis mount to partition me ta arxeia (h to cd). Esto sto /mnt/1
* Kaneis mount to / soy, h an einai se diaforetiko partition, to /boot soy.
Esto sto /mnt/2
* Kaneis: cp /mnt/1/vmlinuz /mnt/2/boot/vmlinuz,
cp /mnt/1/initrd /mnt/2/boot/initrd
* Kaneis: chroot /mnt/2 /bin/bash
* Trexeis: lilo
..reboot..