slackware-debian-suse

Alaios alaios at yahoo.com
Wed Mar 24 22:56:57 EET 2004

Sas eyxaristo gia tis apantiseis sas. Tha koitakso toso to arch oso kai to gentoo..... Den ksero ean exete kapoio url na mou dosete... gia na synexiso to psaksimo.
Pantos me endiaferei apodosi-statherotita-asfaleia
Den me noiazoun grafika - package managers kai loipa.
ME NOIAZEI na mporo na epilekso tis leptomereies mexri aidies....... kai na ftiakso kati mikro kai apodotiko...... Arkei na yparxei ena documentation pou ektos apo tis eksigiseis na tekmirionei kiolas (an ginetai)
Na ste kala
Nikos Kouremenos <nk at ebox.gr> wrote:
a) ola ta megala distros ehoun ta thetika tous kai ta arnitika tous
b) to Debian kai to SlackWare *DEN* eine i686 based opote diafores
metaxi tous se taxitita den yparxoun. to pio grigoro distro legete oti
eine to gentoo [gia sources] kai to ArchLinux an thes i686 optimized
binaries.
c) Redhat & SUSE eine pio 'efkola' kai pezoun me ta rpm
d) to Slack kai to Deb theloun polla pragmata me to xeri.
e) To Deb ehi package manager me dependency (tou les na katebasei ena
programma kai katebazei kai tis bibliothikes pou theli an den tis ehis
idi). eno sto Slackware kati tetio den erxete os default (yparxoun
projects pou dinoun dependency sto SlackWare). Afto ehi arketa kala [px
den xriazete na psaxneis apo edo kai apo ekei. To Slackware omos apo tin
alli, ite pezeis me ta packages tou eite me sources den masaei mia..

kalitero kai xirotero distro *DEN* yparxei. dokimase ta esi kai tha deis
an sou aresoun i oxi. prosopika xrisimopoio (kai sou protino) to
ArchLinux (www.archlinux.org) adi tou Debian an kai efoson ehi i686
[diladi apo p2 kai pano] kai thes kenourgia packages (gnome2.6 klp klp)
pou eine kai i686 optimized :)
cya

Alaios wrote:
> Kalispera ean sas zitage kapoios na toy sygkrinete tis
> diafores metaksy
> a)slackware me redhat i suse
> b)debian me redhat i suse
> c)debian k slackware
> ti tha tou legate eos pleonektimata?
> Basika kapoioi ypostirizoun oti to Debian paei
> sfaira......
> Apo tin alli den ksero tipota gia to slackware.
> Epsaxna ena site pou na sygkrinei tis dianomes os pros
> tin apodosi-asfaleia-development (genikotera sobares
> douleies)....alla den brisko tipota......
> Skeftomai metaksy slackware kai debian? Exete yliko na
> [...]
Do you Yahoo!?
Yahoo! Finance Tax Center - File online. File on time.