V13 v13 at priest.com
Sat Feb 21 18:50:12 EET 2004

On Saturday 14 February 2004 13:09, Dimitris Sellakis wrote:
> A) Ap' oti katalaba sto
>
> http://linmodems.technion.ac.il/tainted.html
>
> O "tainted kernel" stin diki mou periptosi, ofeiletai stin
> "non GPL License" tou module pou fortono.
> Opos mou ebgale kai to error: ....../slmamrmo.o will taint the
> kernel: non-GPL license - Smart Link Ltd.
> Pragma pou ton ka8ista anaksiopisto gia "Bug Reports" ka8os
> den mporei na dei ton "source code" tou module,
> ara den mporei na parexei sostes plirofories gia debug. OK.
> 8a steilo mail stous typous tis Smart link me to error.
> Oxi oti 8a allaksi tipota, an i8elan 8a eixan idi GPL tin
> adeia tous.

To oti den einai GPL den simainei aparaitita kai pos den einai opensource.
Oson afora tin ypostiriksi, ayto einai ligo apfilegomeno... Ayto poy
pragmatika simainei einai pos den mporeis na enoseis kati poy einai GPL kai
kati poy den einai GPL compatible giati apla 'paranomeis'. Aytos einai kai o
logos poy soy petaei ayto to warning (kai oxi error). Otidipote prokyptei apo
tainted kernel theoreitai unsupported (an kai oxi panta)...

Yparxoyn kai alloi dyo logoi gia na soy petaksei antistixo warning gia tainted
kernel oi opoioi omos den exoyn na kanoyn me to license... An fortoseis ena
module me -f, h an exeis epileksei to 'versioning' ston kernel kai fortoseis
ena module me allo version.

Ta licenses poy theoroyntai symbata ston 2.6 einai ta:

GPL, GPLv2, GPL and additional rights, Dual BSD/GPL, Dual MPL/GPL

> B) To deutero mou erotima, eixe na kanei, me to monimo fortoma
> tou module, dld:
> Ka8e fora pou anoigo to PC, prepei na fortono to modem, me
> modrobe. Pos mporo, na to fortoso monima???

Analoga to distribution poy exeis kapoy tha orizeis to poy na fortonei poia
modules kata to boot... Des an yparxei to /etc/modules kai an yparxei balto
ekei mesa.

<<V13>>