Dimitris Sellakis dune at vip.gr
Sat Feb 14 13:09:54 EET 2004

A) Ap' oti katalaba sto

http://linmodems.technion.ac.il/tainted.html

O "tainted kernel" stin diki mou periptosi, ofeiletai stin
"non GPL License" tou module pou fortono.
Opos mou ebgale kai to error: ....../slmamrmo.o will taint the
kernel: non-GPL license - Smart Link Ltd.
Pragma pou ton ka8ista anaksiopisto gia "Bug Reports" ka8os
den mporei na dei ton "source code" tou module,
ara den mporei na parexei sostes plirofories gia debug. OK.
8a steilo mail stous typous tis Smart link me to error.
Oxi oti 8a allaksi tipota, an i8elan 8a eixan idi GPL tin
adeia tous.

B) To deutero mou erotima, eixe na kanei, me to monimo fortoma
tou module, dld:
Ka8e fora pou anoigo to PC, prepei na fortono to modem, me
modrobe. Pos mporo, na to fortoso monima???

Oso gia to proigoumeno mperdema, asto.
Kaki diatiposi, mias aporias, pou kalyf8ike apo tin eksigisi,
tou "tainted kernel".
 .