DivX και MEncoder [Was: Dependencies ...]

Nicholas K. Dionysopoulos nikosdion at yahoo.gr
Thu Feb 19 13:24:13 EET 2004

Στις Τετ 18 Φεβ 2004 19:49, ο/η DJ Art έγραψε:

> Νομίζω πως δεν φταίει το ffmpeg (lavc codec) για το γεγονός ότι δεν
> παίζουν τα video στα Windows. Αποσπάσματα από ταινία που έχω φτιάξει με
> τον τρόπο που περιγράφεις παίζουν. Εκπομπή που έκανα grab με τον
> mencoder από TV-tuner και κατευθείαν σε ffmpeg DivX, παίζει. Μιά φορά
> που έφτιαξα ολόκληρη ταινία δεν έπαιζε.
>
> Για πιο "σοβαρό" divx making από τον mencoder, έχω καταλήξει στο
> transcode. Αυτό το πράγμα όμως δεν νομίζω ότι κάποιος μπορεί να το
> δουλέψει χωρίς frontend, είναι πραγματικά πολύπλοκο.
>
> Τα 2 πιο αξιόλογα frontends που έχω δεί για transcode είναι το dvd::rip
> [...]

Σας παραθέτω ένα mail που μου έστειλε σε προσωπικό ο Απόλλων :

Ο mencoder χρησιμοποιεί ΚΑΙ divx4linux (opendivx) ΚΑΙ xvid ΚΑΙ
libavcodec (αρκεί να τα βρει το configure). Δοκίμασε ένα -ovc help για
να δεις ποια base codecs είναι διαθέσιμα. Τα divxάκια που φτιάχνω
προσωπικά με το lavc παίζουν μια χαρά και στα windows. Παίξε με το
-lavcopts, ειδικότερα με το vcodec option:

<manpage mode="snip">

          vcodec=<value>      use the specified codec (there  is  no
default,
                              you must specify it):
                                 mjpeg: Motion JPEG
                                 h263: H263
                                 h263p: H263 Plus
                                 mpeg4: DivX 4/5
                                 msmpeg4: DivX 3
                                 rv10: an old RealVideo codec
                                 mpeg1video: MPEG1 video :)
</manpage>

σημείωση: ΥΠΑΡΧΕΙ default codec (mpeg4), το manpage είναι βαρέως outdated :p

Αυτό το option μου είχε διαφύγει :) Τώρα γιατί δεν βλέπω τα DivX του lavc σε
Windows... δεν ξέρω :(
--
Νικόλαος Κ. Διονυσόπουλος
Dipl.-Ing. Μηχανολόγος Μηχανικός