DivX και MEncoder [Was: Dependencies ...]

DJ Art djart at linux.gr
Wed Feb 18 19:49:43 EET 2004

On Thursday 19 February 2004 11:41, Nicholas K. Dionysopoulos wrote:
> Έχει δοκιμάσει κανείς να φτιάξει DivX στο Linux που να παίζουν σε
> win?

Νομίζω πως δεν φταίει το ffmpeg (lavc codec) για το γεγονός ότι δεν
παίζουν τα video στα Windows. Αποσπάσματα από ταινία που έχω φτιάξει με
τον τρόπο που περιγράφεις παίζουν. Εκπομπή που έκανα grab με τον
mencoder από TV-tuner και κατευθείαν σε ffmpeg DivX, παίζει. Μιά φορά
που έφτιαξα ολόκληρη ταινία δεν έπαιζε.

Για πιο "σοβαρό" divx making από τον mencoder, έχω καταλήξει στο
transcode. Αυτό το πράγμα όμως δεν νομίζω ότι κάποιος μπορεί να το
δουλέψει χωρίς frontend, είναι πραγματικά πολύπλοκο.

Τα 2 πιο αξιόλογα frontends που έχω δεί για transcode είναι το dvd::rip
και το k3b. Το dvd::rip είναι ολοκληρωμένο πακέτο, ενώ από το k3b
λείπουν αρκετά πράγματα (π.χ. υπότιτλοι).

Στις δοκιμές που έκανα με τα παραπάνω tools (xvid και ffmpeg), δουλέψανε
μια χαρά τα παραγώμενα videos στα windows. Αλλά, και πάλι δεν έχω κάνει
ακόμα ολόκληρη ταινία για να μπορώ να το πώ με απόλυτη βεβαιότητα.

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>

Q: Εθελοντής ή θεατής ?
A: Ιδιοκτήτης! ;-)