Filesharing

Λουκάς Σταμέλλος potmos at myqnet.gr
Thu Feb 5 23:58:55 EET 2004

Ευχαριστώ!
Ήμουν πραγματικά σε εντελώς λάθος κατεύθυνση.
Μια βοήθεια ακόμα: Ίντερνετ στον φορητό μέσω του επιτραπεζίου; Γίνεται;  ;-)
Λουκάς.
Στις Πεμ 05 Φεβ 2004 08:36, ο/η Giannis Stoilis έγραψε:> Λουκάς Σταμέλλος wrote:> > Φίλοι, γειά σας.> > Θέλω να κάνω ένα πολύ απλό πραγματάκι: σύνδεση του φορητού στον> > επιτραπέζιο Η/Υ και ανταλλαγή αρχείων.Ποιά βήματα πρέπει να ακολουθήσω;> > Τα howtos που έχω βρει αναφέρονται σε δίκτυα με firewalls, servers και> > λοιπές ιστορίες για τεχνικους δικτύων. Έχω mandrake 9.1 στον επιτραπέζιο> > και 9.2 στον φορητό.> > Σας ευχαριστώ εκ των προτέρω,> > Λουκάς>> Μπορείς να χρησιμοποειήσεις είτε samba, είτε NFS, είτε rsync.>> To πρώτο είναι συμβατό με δίκτυα Windows, αλλά δεν υποστηρίζει σωστά τα> unix permissions. Κατά 99,9% όμως, δεν τα χρειάζεσαι.> Το δεύτερο τα υποστηρίζει, αλλά δεν είναι συμβατό με windows(εκτός αν> έχει Windows 2000 με unix services εγκατεστημένο, και το τρίτο σου> επιτρέπει απλά να συγχρονίζεις αρχεία μεταξύ των δύο υπολογιστών, αντί> να σου επιτρέπει να έχεις mounted το root filesystem του ένα, σε ένα> subdir του άλλου.> Φυσικά, παίζει και το FTP που είναι απλούστατο.>> Προσωπικά, προτείνω το πρώτο.>>> - Γιάννης Στοΐλης