Filesharing

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Thu Feb 5 08:36:38 EET 2004

Λουκάς Σταμέλλος wrote:
> Φίλοι, γειά σας.
> Θέλω να κάνω ένα πολύ απλό πραγματάκι: σύνδεση του φορητού στον επιτραπέζιο Η/Υ και ανταλλαγή αρχείων.Ποιά βήματα πρέπει να ακολουθήσω; Τα howtos που έχω βρει αναφέρονται σε δίκτυα με firewalls, servers και λοιπές ιστορίες για τεχνικους δικτύων.
> Έχω mandrake 9.1 στον επιτραπέζιο και 9.2 στον φορητό.
> Σας ευχαριστώ εκ των προτέρω,
> Λουκάς

Μπορείς να χρησιμοποειήσεις είτε samba, είτε NFS, είτε rsync.

To πρώτο είναι συμβατό με δίκτυα Windows, αλλά δεν υποστηρίζει σωστά τα
unix permissions. Κατά 99,9% όμως, δεν τα χρειάζεσαι.
Το δεύτερο τα υποστηρίζει, αλλά δεν είναι συμβατό με windows(εκτός αν
έχει Windows 2000 με unix services εγκατεστημένο, και το τρίτο σου
επιτρέπει απλά να συγχρονίζεις αρχεία μεταξύ των δύο υπολογιστών, αντί
να σου επιτρέπει να έχεις mounted το root filesystem του ένα, σε ένα
subdir του άλλου.
Φυσικά, παίζει και το FTP που είναι απλούστατο.

Προσωπικά, προτείνω το πρώτο.

- Γιάννης Στοΐλης