Mount Filesystems

wolface wolface at datalan-shop.com
Tue Feb 17 10:48:36 EET 2004

Ευχαριστώ για την απάντηση αλλά θέλω μερικές διευκρινήσεις γιατί όσο και να
διάβασα στο man mount μερικά πράγματα δεν τα κατάλαβα.
Για παράδειγμα το umask τι ρόλο "βαράει". Έγραφε ότι έχει σχέση με
permisions αλλά δεν κατάλαβα τι σόι
permisions ορίζεις.
Όσον αφορά το uid=501, είναι το user id του χρήστη wolface όπου είναι και ο
χρήστης που θέλω να δουλεύω.
Γιατί όχι users αντί για user. Έτσι ώστε αν φτιάξω άλλους χρήστες να μπορώ
να κάνω mount ή unmount τα filesystems;
Τα filesystems μου είναι όλα FAT32 όσο παράξενο και αν ακούγεται, αλλά ήθελα
και μέσα από τα WIN98
να βλέπω το parition με τα XP.
OK είχα δει ότι μετά τη δήλωση του συστήματος αρχείων δεν μπαίνει κόμμα αλλά
όταν είχα δοκιμάσει κάτι όπως
/dev/hda1/mnt/WD_C vfat  noauto,rw,users iocharset=utf8 0 0
μου είχε δώσει σφάλμα . Υποψιάζομαι ότι ακόμα και σε αυτή την περίπτωση
έπρεπε να υπήρχε το κόμμα
μετά το users ίσως για αυτό "πήρα" σφάλμα....

Ευχαριστώ πάντως για τις όποιες διευκρίνησεις, θα επανέλθω με περισσότερες
απορίες.