X11: xhost authentication

Alaios alaios at yahoo.com
Fri Jan 9 21:16:39 EET 2004

To problima einai mallon megalytero. Ta anafero ola
edo kai o kathe enas ean ginetai na balei ena mikro
litharaki
Ego ayto poy tha ithela theoritika tha itan o server
na trexei kde kai oi clients gnome. Ginetai kati
tetoio i tha prepei oloi na trexsoun to idio?
Loipon ekana ta parakato sto server kai bgika se init
3. Ekei egrapsa gdm kai mou sikose to grafiko
grafo locate gdm.conf
/etc/opt/gnome/gdm/factory-gdm.conf
/etc/opt/gnome/gdm/gdm.conf
kai kano edit to deytero

De leei pouthena gia TCP!!!
Antitheta brika ayto na leei sta sxolia
XDMCP is the protocol that allows remote login.  If
you want to log into
gdm remotely (I'd never turn this on on open network,
use ssh for such
remote usage that).  You can then run X with -query
<thishost> to log in,
or -indirect <thishost> to run a chooser.  Look for
the 'Terminal' server
 type at the bottom of this config file.

opote piga ston client kai egrasa X -query
<server_name>
kai tsoup o client syndethike kai pire to grafiko pou
tou dose o server...... Ego omos blepo oti exei o
server  (tous diskous toy server, ta mount toy k.l.p)
Ego tha thela sto diko mou paramythi na pairno men to
grafiko periballon alla na mou dixnei tou porous toy
sistimatos sto opoio etreksa tin entoli me to query.
Pou xrisimeyei ayto?
Poly apla exo ena mikro P233 kai leo giati na min
trekso kai ego ena gnome gia na blepo oraia pragmata.
Kai pou tha to bro? e as afiso to server na mou to
dosei. Logiko den einai?