X11: xhost authentication

Theodore J. Soldatos bafh at hellug.gr
Fri Jan 9 16:32:22 EET 2004

Alaios wrote:
> /"//Trexeis gdm (ton login manager tou gnome) ekdosh 2.4.x ? An nai,
> koita sta
> settings tou, exei mia epilogh pou kovei teleios ola ta connection ston X
> server, aneksarthta apo to xhost. "/
> //
> Ti ennoeis ean trexo gdm, ayto afora ton client i ton server? Koitao sta
> arxeia toy client i toy server kai poia einai ayta? Plz boitha giati
> eimai xammenos kai tha ithela poly na to petyxo. Se eyxaristo

Ennoo an trexeis to systhma opou trexei o server me init 4 (h opoiodhpote allo
sou dinei grafiko login) kai an ayto to grafiko login einai me ton gdm. Kane
"ps -ax | grep gdm" kai des an emfanizetai mia grammh san ayth:

5685 ?        S      0:00 /usr/bin/gdm-binary -nodaemon

An nai, koita sto arxeio /etc/X11/gdm/gdm.conf gia thn parakato grammh:

DisallowTCP=true

An yparxei, allakse thn se:

DisallowTCP=false

Ola ta parapano isxyoun gia Slackware 9.1, se allo systhma isos to gdm.conf na
vrisketai allou.

T.

--
=  theodore at eexi.gr =_/_====== "Greed is never good" - Linus Torvalds ========