3 questions

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Wed Jan 7 08:51:24 EET 2004

Νίκος Αλμπανόπουλος wrote:
> α) Εχω κατεβασει ενα αρχειο iso με το firewall που
> προτεινει το linux format. Πως εγκαθιστω ομως ενα
> τετοιο αρχειο; Δεν βλεπω οδηγιες στο σαιτ -- και αν
> κανω κλικ στο αρχειο παιρνω μηνυμα οτι δεν σχετιζεται
> με κανενα προγραμμα μου.

Είναι CD image, που πρέπει να το γράψεις σε ένα CD.

> γ) Ωστοσο το πιο καιριο προβλημα που αυτη τη στιγμη
> αντιμετωπιζω ειναι οτι δεν μπορω να κανω το SANE να
> δει το σκανερ μου (agfa duoscan, model 1999) το οποιο
> εχω στον υπολογιστη με καρτα σκαζι EISA (αν δεν κανω
> λαθος, αυτες  που ειναι λιγο μεγαλυτερες, σε μητρικη
> assus 1999 επισης. Νομιζω οτι τωρα δεν βρισκεις πια
> τετοια slot). Ετσι αναγκαζομαι να γυρνω στα win2k για
> να σκαναρω. Ελπιζω να υπαρχει καποια λυση, γιατι ειναι
> και ακριβο αυτο το σκανερ...

Είχα παρόμοιο σκάνερ με εσένα, και επίσης ISA κάρτα, αλλά δεν μπόρεσα να
το κάνω να δουλέψει. Τελικά αγόρασα μια κάρτα SCSI το έβαλα εκεί και από
τότε λειτουργεί μια χαρά. Ξέρω, ίσως να μην αξίζει να αγοράσεις κάρτα
SCSI μόνο για αυτό, αλλά τότε πήρα μαζί και SCSI cd recorder, οπότε
άξιζε. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι ο scanner έχει περίεργο βύσμα, σαν
παράλληλη θύρα. Το έλυσα αγοράζοντας adaptor.

- Γιάννης Στοΐλης