3 questions

Νίκος Αλμπανόπουλος nikalban at yahoo.gr
Tue Jan 6 15:11:53 EET 2004

Γεια χαρα και καλη χρονια.
Εχω τρεις ερωτησεις να υποβαλω στη λιστα.

α) Εχω κατεβασει ενα αρχειο iso με το firewall που
προτεινει το linux format. Πως εγκαθιστω ομως ενα
τετοιο αρχειο; Δεν βλεπω οδηγιες στο σαιτ -- και αν
κανω κλικ στο αρχειο παιρνω μηνυμα οτι δεν σχετιζεται
με κανενα προγραμμα μου.

β) Εχω παρατηρησει οτι ο ελληνικος διορθωτης που
περιλαμβανει το open office (το οποιο ερχεται με το
mandrake 9.2) εχει καποιες ελλειψεις. Μπορει πχ. να
"γνωριζει" μια λεξη (ας πουμε ενα ουσιαστικο) στην
ονομαστικη και αιτιατικη ενικου, αλλα οχιτη γενικη και
τις πτωσεις του πληθυντικου και παει λεγοντας. Υπαρχει
μηπως πληρεστερος διορθωτης;

γ) Ωστοσο το πιο καιριο προβλημα που αυτη τη στιγμη
αντιμετωπιζω ειναι οτι δεν μπορω να κανω το SANE να
δει το σκανερ μου (agfa duoscan, model 1999) το οποιο
εχω στον υπολογιστη με καρτα σκαζι EISA (αν δεν κανω
λαθος, αυτες  που ειναι λιγο μεγαλυτερες, σε μητρικη
assus 1999 επισης. Νομιζω οτι τωρα δεν βρισκεις πια
τετοια slot). Ετσι αναγκαζομαι να γυρνω στα win2k για
να σκαναρω. Ελπιζω να υπαρχει καποια λυση, γιατι ειναι
και ακριβο αυτο το σκανερ...

Ευχαριστω εκ των προτερων για το χρονο σας!
Νικος Αλμπανοπουλος