Egkatatastash Suse 9

P@nos pgpg at freemail.gr
Thu Dec 18 12:33:04 EET 2003

Xaireto thn lista kai sas euxaristo gia ola!

Loipon mpaino kateuthian sto thema. Exo hdh egkatesthmeno Suse 8.2 kai phra sta xeria mou molis prin ligo ta pente cdakia tou Suse 9.
Epeidh eixa kapoia problhmatakia me to 8.2 den tha hthela na kano kapoio upgrade se suse 9 alla thelo na kano katharh egkatastash. Yparxei tetoia epilogh mesa apo to cd tou Suse 9? Prepei na formaro ta 2 partition tou linux (swap kai data) prin pao na peraso to 9 apo monos mou (pos?) h ginete kati tetoio mesa apo to cd?

Sthn periptosh pou /*leo an tuxon*/ thelhso na krathso ta settings mou tou xserver h tous xrhstes mou...ti arxeia prepei na paro backup? Meta me ena aplo copy-paste auton tha eimaste ok? Yparxoun alla pou theoreite apolutos shmantika na krathso? Genika den me endiaferoun na krathso programmata kai oti exo perasei giati eksalou den einai kai polla. Sumperasmatika.. ti prepei na krathso oste afou peraso to 9, na mhn xreiastei na peraso ola ta settings pali apo thn arxh...eite tou X eite programmaton...

Euxaristo Polu!
Georgopoulos P at nos