KDE problems

Nikos Mitas mitasnik at yahoo.gr
Wed Dec 17 19:51:27 EET 2003

To arxiko provlima: Nomiza oti den itan kala egaktestimena ta greek
fonts mia kai to xmms den mou edeixne ta greek fonts akomi kai meta
tin egkatastasi tou 1.2.8 me ipostiriksi ellinikwn,panta.Ostoso to xmms
doulevei (!!??) apsoga me ellinikous xaraktires otan to 3ekiniso apo
console,oxi omos apo to Menu tou KDE.
Profani lisi: esvisa to link tou sto KDE kai eftia3a ena kainourio
omos kai pali den lithike to provlima.Ta ellinika den yparxoun
sto xmms...mia teleytaia anakalipsi einai oti to kppp zitaei root
password an to ekiniso apo : run command > kppp alla oxi apo
to link tou.Nomizo oti to kde exei ginei mpaxalo.Kamia kali idea?
(Fysika den einai kali  idea na 3anavalo to linux...gia onoma tou
Theou gia auto fygame apo ta windows!!!)