sundesh Dialup 56K kai terastio provlhma! :(

Σταμάτης Κεκές skekes at pylones.gr
Fri Dec 12 12:30:42 EET 2003

Geia sou Leonida
lewnidas wrote:

> [...]
> Gia megales xronikes periodous (4-6 mhnes) den katafernw na sunde8w
> sto inet panw apo 31.2Kbit/sec :( kai auto dustuxws pali,mono apo
> Win(all).
> Se linux eite me wvdial (v.1.42) eite me kppp (v.2.1.2) den katafernw
> na sunde8w me tipota!!!
> Me opoio apo ta 2 kai na dokimasw mou vgazei  exit kode 16 to opoio
> shmainei koitwntas sto man pppd (The link was terminated by the modem
> hanging up.)
> Ta parapanw sumvainoun mono tis periodous pou sas anaferw,mexri
> ki'ex8es empaine kanonika kai apo Win kai apo Linux me taxuthta

Ayto symvainei gia logous ..... OTE!!! Eite exei thoryvo i grammi sou
eite ayti einai feresyxni diladi ginontai multiplexed polles grammes
mesa apo ena zeygos kalodion. Ayto einai syxno fainomaio ston OTE. Eixa
ta idia provlimata otan emena sto Ilion.
Den ksero vevaia se poia perioxi meneis pantos einai thema OTE.

> Exw epikoinwhsei sto parel8on me ton OTE o opoios opws mou eipe eleg3e
> thn grammh mou gia 8oruvo kai den eixe kanena prob kai katopin
> prospa8hsan na me peisoun na agorasw ISDN pragma to opoio emena vevaia
> den me sumferei :/

Pagia taktiki tou OTE gia na vgalei ta lefta pou erikse stin IDSN
texnologia. To idio kanei kai me tis DSL. Tis sampotarei mexri ekei pou
den pairnei. Emena mou ekopsan 2 aitiseis logo texnikon provlimaton
leei. Kai nai tora pou meno koukaki exoun perasei tin perioxi mesa ston
optiko daktylio kai enas Theos kserei ti exoun kanei ekei gia na min
pernaei DSL modulation gia na mas exoun sto internet kai na pigainoume
men arga san tis kotes ( les kai to IDSN 128 einai ypsili taxytita alla
leme tora! ) kai fysika na trexei to taksimetro xoris ousiastika na
kanoume douleia.

> Na pros8esw epishs kati pou exw parathrhsei,tis xronikes periodous pou
> lew (4-6 mhnes pou exw prob) ka8ws kalw gia na mpw sto inet kapoia
> stigmh endiamesa kanei 3 sunexomena "bip" pou to ka8e ena apo auta
> diarkei 1-2 sec's.

Den ksero an exeis energopoiimeni tin anamoni kliseon ktl ktl pou isos
ayti na sou dimiourgei provlima me to beep pou akous. An oxi tote einai
opso kai na exei thema ... OTE!

Diki mou symvouli, des an kalyptetai i perioxi sou apo tous paroxeis DSL
kai an nai pare DSL.