sundesh Dialup 56K kai terastio provlhma! :(

lewnidas lewnidasvasilan at freemail.gr
Fri Dec 12 11:58:47 EET 2003

Katarxhn sas xairetw kai sas sugxairw gia thn upomonh pou deixnete (p.x. m'emena parakatw :) kai thn polutimh voh8eia sas!

Kai mpainw kateu8eian sto provlhma mou.....
Gia megales xronikes periodous (4-6 mhnes) den katafernw na sunde8w sto inet panw apo 31.2Kbit/sec :( kai auto dustuxws pali,mono apo Win(all).
Se linux eite me wvdial (v.1.42) eite me kppp (v.2.1.2) den katafernw na sunde8w me tipota!!!
Me opoio apo ta 2 kai na dokimasw mou vgazei  exit kode 16 to opoio shmainei koitwntas sto man pppd (The link was terminated by the modem hanging up.)
Ta parapanw sumvainoun mono tis periodous pou sas anaferw,mexri ki'ex8es empaine kanonika kai apo Win kai apo Linux me taxuthta 50.0Kbit/sec.
Exw epikoinwhsei sto parel8on me ton OTE o opoios opws mou eipe eleg3e thn grammh mou gia 8oruvo kai den eixe kanena prob kai katopin prospa8hsan na me peisoun na agorasw ISDN pragma to opoio emena vevaia den me sumferei :/
Na pros8esw epishs kati pou exw parathrhsei,tis xronikes periodous pou lew (4-6 mhnes pou exw prob) ka8ws kalw gia na mpw sto inet kapoia stigmh endiamesa kanei 3 sunexomena "bip" pou to ka8e ena apo auta diarkei 1-2 sec's.
8a me endiefere opoiodhpote protash/lush gia na mporw toulaxiston na mpainw sto inet kai apo Linux estw kai me xamhlh taxuthta :/ (opws sta Win)

Me sugxwreite gia to mege8os tou mail mou alla prospa8hsa na ginw katanohtos.....

Sas euxaristw para polu prokatavolika kai euxomai na exete kales giortes!!!

YG1.OS Suse 8.2 Pro kai/h Mandrake 9.0 Modem U.S. Robotics External Serial.
YG2.Auto ton kairo eimai me Suse 8.2 Pro.