Ellinika sto SuSE 8.2 pro

Thanos pampo at freemail.gr
Thu Dec 11 16:04:39 EET 2003

Nikos Matziounis wrote:
> Xereto th listaApo ton Septembrio exo egatastisei to SuSE 8.2 Pro.
> Egatestisa ta ellinika sto KDE xoris problima. H allagi tis glossas
> ginetai apo eikonidio stin othoni. Otan prospathisa na alla8o typo
> pliktrologiou (apo ta agglika sta ellinika), apo to pliktrologio, den
> eixa apotelesma. Dokimasa na oriso diadoxi pliktron apo to KDE
> Control Center, xoris apotelesma. Elegxa ola ta LOCALE ( osa
> katalabaina telos panton), xoris pali apotelesma. Mpika mesa sto
> sysconfig sto keyboardlayout diorthosa to arxeio dinontas tin entoli
> [...]

Τρεχω το SuSE 8.2 Personal και ειχα παρομοιο προβλημα. Ενω άλλαζε απο
αγγλικα σε ελληνικα με το πληκτρολογιο το αντιθετο δεν ισχυε.

Αρχικα απενεργοποιησε το εικονιδιο με την σημαια που υπαρχει κατω δεξια
μεσα απο το KDE Control Panel. Ανοιξε το Yast2 και ανοιξε το
"/etc/sysconfig file editor" [επεξεργαστης για τα αρχεια του
/etc/sysconfig]. Στο system \ environment \ language βαλε
"el_GR.ISO8859-7" στο RC_LC_CTYPE.

Σαν su τροποποιησε το /etc/X11/XF86Config:

Section "InputDevice"
   Driver       "Keyboard"
   Identifier   "Keyboard[0]"
   Option       "MapName" "Greek Keyboard [ pc104 + toggle ]"
   Option       "Protocol" "Standard"
   Option       "XkbLayout" "us,el"
   Option       "XkbModel" "pc104"
   Option       "XkbOptions" "grp:alt_shift_toggle"
   Option       "XkbRules" "xfree86"
   Option       "XkbVariant" "nodeadkeys"
EndSection

Κανε απανεκινηση του X-server. Ελπιζω να δουλεψει.