Mandrake Linux 9.2

Katy Damaskinidou
Thu Dec 11 14:50:42 EET 2003

Στις Πεμ 11 Δεκ 2003 12:32, ο/η Stelios έγραψε:> Γειά σας.>> Παρακαλουθώ την λίστα αρκετό καιρό κι ομολογώ οτι οι λύσεις που προτείνετε> είναι βοηθητικές ακόμη και για κάποιον, που δεν αντμετωπίζει το ίδιο, αλλά> παρόμοια προβλήματα.>> Θα ήθελα, αν είναι δυνατόν, να μου πείτε πού μπορώ να βρώ τα  Cd του> Mandrake 9.2. Διάβασα σε κάποια προηγούμενη συζήτηση  οτι το RAM το δίνει,> αλλά δεν το βρήκα, μέσα στο RAM.>> να τα κατεβάσω με dialup είναι πολύ χρονοβόρο και ακριβό.>> Ευχαριστώ για την προσοχή σας.>> Στέλιος
Μέσα στοπεριοδικό στη σελίδα 185 υπάρχει ένα κουπόνι με το οποίο στην Αθήνα ή Θεσσαλονίκη πηγαίνεις σε συγκεκριμένη διεύθυνση , που αναφέρεται στο κουπόνι,(δεν την έχω γιατί από το περιοδικό έκοψα ήδη το κουπόνι και το παρέδωσα), πληρώνεις 1 Ευρώ και το παίρνεις. Από άλλες περιοχές τις Ελλάδας το στέλνεις ταχυδρομικά και πληρώνεις επίσης 1 Ευρώ + 5 Ευρώ ταχυδρομικά τέλη.