Mandrake Linux 9.2

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Thu Dec 11 12:46:39 EET 2003

Stelios wrote:
> Γειά σας.
>
> Παρακαλουθώ την λίστα αρκετό καιρό κι ομολογώ οτι οι λύσεις που προτείνετε
> είναι βοηθητικές ακόμη και για κάποιον, που δεν αντμετωπίζει το ίδιο, αλλά
> παρόμοια προβλήματα.
>
> Θα ήθελα, αν είναι δυνατόν, να μου πείτε πού μπορώ να βρώ τα  Cd του
> Mandrake 9.2. Διάβασα σε κάποια προηγούμενη συζήτηση  οτι το RAM το δίνει,
> αλλά δεν το βρήκα, μέσα στο RAM.
>
> να τα κατεβάσω με dialup είναι πολύ χρονοβόρο και ακριβό.
>
> Ευχαριστώ για την προσοχή σας.

Πρέπει να υπάρχουν κάποια αρχεία μέσα στο DVD, που τελειώνουν σε .iso.
Αυτά  είναι images, που τα γράφεις με το cdrecorder σου. Αν δεν έχεις,
μπορείς να επκοινωνήσεις με το RAM και να σου τα στείλει. Επίσης,
μπορείς να ειδοοποιήσεις και εμένα προσωπικά και σου τα στέλνω και εδώ.
Πληρώνεις μόνο τα έξοδα των CD και τα ταχυδρομικά. Επίσης μπορώ να σου
στείλω οποιοδήποτε άλλη διανομή θέλεις.

Η παραπάνω προσφορα ισχύει φυσικά για τον καθένα.

- Γιάννης Στοΐλης