ax ayth h egkatastash

Nikolaos Ladis ndladis at otenet.gr
Mon Dec 8 13:10:04 EET 2003

Στις Δευ 08 Δεκ 2003 09:53, ο/η advocate έγραψε:
> [...]
> kai 128 ram, -na 'nai kala o geitonas moy giwrgos poy moy ta edwse, mia kai
> aytos doyleyei me 1GB ram- h egkatastash oloklhrw8hke epityxws. twra 8a
> synarmologhsw thn kainoyrgia mhtrikh se neo pc kai 8a ksanaegkatasthsw
> linux se neo disko.
> se prwth fash diapistwsa oti to periballon ergasias einai ligotero filiko
> apo ta windows, parolo poy ta paidia moy trella8hkan me ta paixnidia, de
> brhka ena kalo boh8hma eksereynhshs kai elegxoy to diskoy, den blepw
> ka8oloy th 2h syskeyh diskoy (ebala kai enan 512mb sa 2o).

Erotisi :
Sto deftero skliro eheis ftiaksei partition ? i apla einai aformaristos
entelos?
Kata tin diarkeia tis egatastasis sou anaferei poioi skliroi einai
prosvasimoi?
Stin Yast ehei ena ergaleio me to opoio mporeis na prosartiseis neous sklirous
se ena idi iparhon sisitima. Dokimase apo ekei na kaneis format kai
prosartisi. (px os "DATA") Efoson o diskos ehei anagnoristei apo to BIOS tote
tha ton vrei. Prosohi omos, mia lathos kinisi me afto to ergaleio kai
kindineveis na vgaleis to sistimma "off"

Genika to
> systhma eksereynhshs twn windows ths microsoft me to eikonidio "o
> ypologisths moy" to briskw pio boliko kai filiko.

Den iparhei gia mena poio filiko programma apo ton idio ton Konqueror oson
afora tin theasi ton periohomenon tou diskou.  Exei de toses
parametropoiiseis pou ta win fantazoun erasitehnika. Alloste min ksehnas oti
tora poia eheis na kaneis  me ena sistima tipou "unix" kai oxi me win$.
Prepei na matheis pos einai to filesystem tou linux ti periehoun ta diafora
directories sto "/" ( etc bin,usr,opt klp.klp.)
Oson afora gia programmata eleghou horitikotitas klp iparhoun.
To SuSE 9.0 ehei konta sta 2500 programmata stin Prof ekdosi. Tha prepei na
kathiseis kai na deis ti peripou kanoun afta. Tha sou parei hrono i
eksoikiosi genikotera.

Diapistwsa epishs oti ta
> programmata argoyn na anoiksoyn, akomh kai oi mikroy mege8oys efarmoges. An
> yparxei kapoio systhma eksereynhshs pio filiko 8a xairomoyn idiaitera an
> moy to legate.

Den gnorizo ti enoeeis oson afora ton hrono anoigmatos ( poso argo einai
pragamtika) alla se ena PII 266 me 1G swap kai 512MB SDRAM, to sistimma einai
shetika argo.
Se PIII 900 kai 458RAM einai poli kala
Ean de sigrino to hrono apokrisis ton programmaton ston kanoniko mou computora
( Athlon XP 2,6 me 700+ MB RAM kai 1G swap, eho meinei katapliktos apo to
poso grigora anoigoun ta programmata simperilamvanomenou kai tou OpenOffice
pou panta itan apo ta poio arga. Kai anaferomai sto pos antapokrinotan i
ekdosi 8,3 kai pos i 9.0.

 sto metaksy 8a katebasw ola ta "how to" sta ellhnika giati
> diapistwsa oti apo thn agglikh orologia den skampazw kai polla, edw 8a pei
> kapoios oti akoma kai h ellhnikh orologia einai dynato na fainetai
> akatanohth. Nomiza oti ftaine ta agglika moy alla esteila ena "how to" sth
> gynaika moy poy einai sthn agglia opoy metaptyxiakizei kai ayth den
> katalabaine, opote de ftaine toso ta agglika moy, oso h eksoikeiwsh me thn
> kompioyterikh idiolekto.
> ayta pros to paron, agaphtoi filoi,
> eyxaristw gia th mexri twra syndromh sas

Edo pleon den mporo na sou doso kammia alli simvouli  pera apo to na oplisteis
me ipomoni. Kammia epistimi den einai efkoli.
Kai emena mou fainonta se polles periptoseis alampournezika oi tou dikaiou
orologies.

Filika
Nikos Ladis