ax ayth h egkatastash

advocate advocate at otenet.gr
Mon Dec 8 09:53:43 EET 2003

Niko Ladi,
Exeis dikio, yphrxe problhma ylikoy, mallon kati etrexe me th mnhmh.
Sygkekrimena syneidhtopoihsa oti o (astanapane) palai pote kompioyteras moy,
kanontas epektash ram epi dyo plaketwn 16 ekasths, ebale mia 32ara gia na
thn kanei 64. etsi eixa 3 plaketes ram. Allo pi8ano problhma einai h idia h
mhtrikh, poy einai palias texnologias, dhladh toy 1997.
ekana telika thn egkatastash me kainoyrgia mhtrikh, epeksergasth pentium2,
kai 128 ram, -na 'nai kala o geitonas moy giwrgos poy moy ta edwse, mia kai
aytos doyleyei me 1GB ram- h egkatastash oloklhrw8hke epityxws. twra 8a
synarmologhsw thn kainoyrgia mhtrikh se neo pc kai 8a ksanaegkatasthsw linux
se neo disko.
se prwth fash diapistwsa oti to periballon ergasias einai ligotero filiko
apo ta windows, parolo poy ta paidia moy trella8hkan me ta paixnidia, de
brhka ena kalo boh8hma eksereynhshs kai elegxoy to diskoy, den blepw ka8oloy
th 2h syskeyh diskoy (ebala kai enan 512mb sa 2o). Genika to systhma
eksereynhshs twn windows ths microsoft me to eikonidio "o ypologisths moy"
to briskw pio boliko kai filiko. Diapistwsa epishs oti ta programmata argoyn
na anoiksoyn, akomh kai oi mikroy mege8oys efarmoges. An yparxei kapoio
systhma eksereynhshs pio filiko 8a xairomoyn idiaitera an moy to legate.
sto metaksy 8a katebasw ola ta "how to" sta ellhnika giati diapistwsa oti
apo thn agglikh orologia den skampazw kai polla, edw 8a pei kapoios oti
akoma kai h ellhnikh orologia einai dynato na fainetai akatanohth. Nomiza
oti ftaine ta agglika moy alla esteila ena "how to" sth gynaika moy poy
einai sthn agglia opoy metaptyxiakizei kai ayth den katalabaine, opote de
ftaine toso ta agglika moy, oso h eksoikeiwsh me thn kompioyterikh
idiolekto.
ayta pros to paron, agaphtoi filoi,
eyxaristw gia th mexri twra syndromh sas