ερωτηση για λειτουργια thunderbird, firebird

Thanos pampo at freemail.gr
Fri Dec 5 00:35:38 EET 2003

Nikos Albanopoulos wrote:

> Γεια χαρα
> Να τηνε παλι η ερωτηση του αρχαριου:
>
> Κατεβασα το firebird  σε μορφή tar.gz και το thunderbird tar.bz2.
> Αμφότερα τα κάνω click και "εγκαθίστανται" δημιουργώντας μια σειρά από
> directories & files, εκ των οποίων όμως κανένα δεν μου φαίνεται να
> είναι εκτελέσιμο ενώ επίσης δεν υπάρχει κανένα readme για να δω πως θα
> τα τρεξω.
>
> Τι θα κανω λοιπον για να τρέξω τα δύο προγράμματα; Το mozilla είχε
> readme, ακολούθησα τις οδηγίες και το εγκατέστησα κανονικά κάνοντας
> [...]

Και τα δυο αρχεια που κατεβασες ειναι συμπιεσμενα. Δηλαδη οταν εκανες
"κλικ" απλα τα εκανες extract σε καποιο path. Πηγαινε λοιπον σε καθενα
απο τα paths που τα εβαλες και τρεξε το "MozillaFirebird -P" και
"thunderbird -P" (εαν δεν δουλευουν δοκιμασε τις ιδιες εντολες με τελεια
μπροστα - αυτο το εμαθα απο αυτην εδω τη λιστα!). Η επιλογη "-P"
(κεφακαιο P) σημαινει οτι θα ξεκινησει ο profile manager. Αν δεν βαλεις
αυτη την παραμετρο θα παει απο μονο του και θα δημιουργησει ενα profile
"default". Καλο ειναι [πιστευω] την πρωτη φορα τα το τρεξεις με αυτη την
παραμετρο. Ετσι θα δημιουργηθουν δυο φακελοι το /home/[user]/, .phoenix
και .thunderbird (η τελεια σημαινει οτι ειναι κρυφοι) που θα εχουν τις
ρυθμισεις για το default profile ή για αυτο που δημιουργησες.

Μπορεις να κανεις ενα symbolic link στο /usr/bin/ για να μην χρειαζεται
καθε φορα να πηγαινεις ή να δηλωνεις το path που υπαρχουν αυτες οι εντολες.

πχ: ln -s /usr/bin/firebird /opt/MozillaFirebird/MozillaFirebird

Ετσι δινοντας μονο firebird θα ξεκιναει ο Mozilla Firebird.

Ελπιζω να βοηθησα.