ερωτηση για λειτουργια thunderbird, firebird

Nikos Albanopoulos nikosal at otenet.gr
Thu Dec 4 21:20:48 EET 2003

Γεια χαρα
Να τηνε παλι η ερωτηση του αρχαριου:

Κατεβασα το firebird  σε μορφή tar.gz και το thunderbird tar.bz2.
Αμφότερα τα κάνω click και "εγκαθίστανται" δημιουργώντας μια σειρά από
directories & files, εκ των οποίων όμως κανένα δεν μου φαίνεται να είναι
εκτελέσιμο ενώ επίσης δεν υπάρχει κανένα readme για να δω πως θα τα τρεξω.

Τι θα κανω λοιπον για να τρέξω τα δύο προγράμματα; Το mozilla είχε
readme, ακολούθησα τις οδηγίες και το εγκατέστησα κανονικά κάνοντας και
εικονίδιο στο desktop (κατόρθωμα ε; αλλά είπαμε είμαι αρχάριος...)
Μήπως μπορεί κανεις να μου υποδείξει πώς θα τρέξω τα δύο προγράμματα;

Ευχαριστώ
Νίκος Αλμπανόπουλος