Eyxaristontas............. :)

Alexander Yohalas agio at intracom.gr
Mon Nov 10 12:24:44 EET 2003

Frixos Kopsachilis wrote:
> At 06:47 i`i` 9/11/2003, you wrote:

[---xrats!---]

>> .. Na rotiso kai kati ean
>> lysoume kapoio thema grafoume meta ti lysi poy brikame
>> i aplos apotelei priksimo gia ton ypoloipo kosmo?
>

> Egw tha evgnwmonousa ean oloi osoi elynan ena provlima aneferan telika
> ti doulepse. Efaga arketes wres na psaxnw maliling lists gia na vrw
> giati de douleye to netmod me to kppp, kai vrika arketes anafores, alla
> KANEIS den elege ean douleyan oi lyseis pou tou proteinan. telika to
> vrika, kai esteila egw mail sth lista me th lysh :) Nomizw ayth einai
> kai h idea tou HOWTO.

Basika gi' ayton akribws to logo, sth linux-greek-users exei zhth9ei
(kai nomizw to anaferei kai to netiquette ths listas, poy kykloforei
mia fora to mhna):
a) sto subject toy e-mail na anaferei o/h apostoleas me SAFHNEIA kai
AKRIBEIA (osh mporei) to problhma kai, otan bre9ei h lysh, na stelnetai
ena e-mail (synh9ws apo ayton poy e9ese to arxiko problhma) me subject
"SOLVED: <to_arxiko_subject_me_to_problhma>". Akoma ki an sto arxiko
e-mail den anaferotan me safhneia to problhma, to oti exei ly9ei
shmainei oti to endiaferomeno atomo mporei pleon na steilei e-mail
me 9ema "SOLVED:..."  kai me neo titlo to akribes problhma poy ly9hke.
Me ayto ton tropo, einai poly eykolo na psajei kaneis ta arxeia ths
listas gia lyseis.
   E-mails me 9emata opws "HELP!" 'h "Ti na kanw;" klp.*den* boh9ane.

Ayto omws, ejartatai apo th diakritikh eyxereia toy sygkekrimenoy
atomoy. Apo o,ti fainetai, den exei empotisei arketoys to pneyma
ths allhloboh9eias ("I 'll help you, if you promise to help
someone else") 'h kapoia atoma den exoyn diabasei me thn apaitoymenh
prosoxh tç netiquette ths listas, *an* pragmati 9ymamai kala kai
anaferei ayta poy eipa parapanw. Eytyxws yparxoyn ki arketes ejaireseis...

...kai syggnwmh gia to kapws megalo e-mail...

[---xrats!---]

AlxUnderNet :-) 42
Alexander Yohalas, Computer Engineer          | email: agio at intranet.gr
Technical Div. / T.E. Dept., INTRACOM S.A.    |        agio at intracom.gr
P.O.Box 68, 19002 PEANIA, Attica GREECE       |
Phone: (+30 210)6674335 Fax: (+30 210)6671446 |