RE: Περίεργα λάθη στο syslog

Sotiris Ganouris sotiris at chania.teicrete.gr
Thu Nov 6 01:29:00 EET 2003

Όπως βλέπεις το τρέχω σαν root :

root       584  2.1  0.2  1420  584 ?        S    Nov03  59:11
/usr/sbin/inetd CONSOLE=/dev/console TERM=linux INIT_VERSION=sy

και,

root at tigani:/var/log# cat /etc/inetd.conf
auth    stream  tcp     wait    nobody  /usr/sbin/in.identd     in.identd
-P/dev/null

μόνο το auth τρέχω. Όλα τα άλλα είναι commented. Στο σύστημα τρέχουν και
άλλες υπηρεσίες σαν stand alone και όχι μέσω του inetd.