load module at start up

Stella Korakaki skor at freemail.gr
Wed Nov 5 01:32:28 EET 2003

Καλησπέρα,

    θέλω να φορτώνω το module pwcx-2.4.20 (για την καμερούλα μου) μετά
απο κάθε reboot.
    (note: το pwc δεν αρκεί για την τελευταία έκδοση του gnomemeeting)
    με το χέρι γίνεται εύκολα... γράφω
   insmod -f /path/to/module γκρινιάζει για incoμpatible kernel version
(έχω 2.4.22)αλλα το φορτωνει.

   Τώρα... το module to εχω βάλει κάτω απο το /lib/modules/2.4.22/misc/
   γράφω modprobe pwcx-2.4.20
   πάλι γκρινιάζει για τον ίδιο λόγο αλλα δεν το φορτώνει.

 Τώρα έχω προσθέσει στο /etc/modutils/aliases (note: τρέχω debian woody)
την γραμμη:

 post-install pwc insmod -f pwcx-2.4.20.o

δεν παίζει με'τα απο reboot.

Κοινως πώς θα μπορέσω να φορτώνω το pwcx-2.4.20 μετά απο κάθε reboot?

 regards,

 Στέλλα