Redhat 8

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Thu Jul 17 06:35:35 EEST 2003

Tom Kromid wrote:
> [user at localhost /]$ cd /mnt
> [user at localhost mnt]$ cd /cdrom
> bash: cd: /cdrom: No such file or directory
> [user at localhost mnt]$ cd ../mnt/cdrom      *
> [user at localhost cdrom]$
>
>  * Όπως βλέπετε για να πάω από έναν κατάλογο στον
> αμέσως επόμενο πηγαίνω μόνο αν κάνω επιστροφή στον
> αμέσως προηγούμενο, διαφορετικά δε γίνεται! Δε νομίζω
> ότι είναι σωστό και μάλλον θα υπάρχει κάποια λύση
> εκτός αν κάνω κάτι λάθος και δεν το ξέρω.

Μπερδεύεις απλά πράγματα. O χαρακτήρας '/' συμβολίζει την αρχή του
συστήματος αρχείων, δεν πρεπει να τον χρησιμοποιείς, παρα μόνο αν θέλεις
να πας σε ενα directory, ασχετως με το που βρίσκεσαι εκείνη την στιγμή.
Δεν τον χρησιμοποιείς, όταν θέλει να πας σε directory ΣΧΕΤΙΚΟ με αυτό
που είσαι εκείνη την στιγμή. Π.χ.

Eίμαι στο /tmp/

$cd /mnt/cdrom

Τώρα είμαι στο /mnt/cdrom/

$cd ..(τώρα πήγα μια θέση πίσω.Αφού είμαι στο /mnt/cdrom,τότε
τώρα είμαι στο /mnt

$cd cdrom

τώρα θα μπω μέσα στον κατάλογο cdrom που βρίσκεται μέσα στον κατάλογο
που είμαι ήδη, δηλαδή /mnt/cdrom

Κατάλαβες; Αν όχι, μάλλον θα πρέπει να αγοράσεις ένα σχετικό βιβλίο. Αν,
όπως είπες, έχει πρόβλημα με τα αγγλικά, δεν θα σου κάνει κάποιο από τα
βοηθήματα μου γνωρίζω.

- Γιάννης