boot sto linux (den mporw na ksekinisw to linux)

Nikos Charonitakis frolix68 at yahoo.gr
Tue Jul 15 19:55:10 EEST 2003

 --- biennas at ceid.upatras.gr έγραψε: > katarxin na
euxaristisw autous pou mou apantisane se
> prohgoumenh erwthsh moy kai
> epiteloys katafera na balw ellinika sto linux
>
> akoma ena problhma:
>
> sto disko mou exw dio partitition:
> 1. windows xp pro
> 2. linux (red hat 9)
> kai epeidh eixa kapoio adiamorfoto xwro eipa na kanw
> ena neo partition gia na
> apothikeuw kapoia arxeia alla ekana kapoia blakeia
> (den katalaba akribws ti) kai
> me to epomeno restart eixe xathei to boot sector.
> Etsi mesw toy recovery console
> tou cd twn windows xp (me tin entolh bootfix)
> katafera na ksekinane ta windows
> kai katestrepsa pali to neo partition mhpws
> dhmiourgouse afto to problhma.
> To problhma einai oti den mporw na ksekinisw to
> linux!! Eixa kanei thn blakia
> kai den eixa ftiaksei boot disk.
> Loipon mpainw sto internet kai psaxnw kai brisko oti
> me thn entolh mkbootdisk
> mporw na ftiaksw mia boot disk. Bazw to cd tou red
> hat 9 mesa sto cd-rom kai
> kanw boot apo ekei me tin parametrw linux rescue.
> Koitaw ta manual page tis
> mkbootdisk kai grafw:
> mkbootdisk --device /mnt/sysimage/dev/fd0  2.4.20-8
> afou  to rescue tou linux eixe fortvsei to
> filesystem tou linux sto /mnt/sysimage/
> alla os apotelesma pira:
>
> BusyBox v0.60.5 multi-call binary
> Usage mktemp [-q] template
> /lib/modules/2.4.20-8 is not a directory  (kai einai
> logiko afou i swsth thesh
> einai  /mnt/sysimage/lib/modules/2.4.20-8)
>
> telws pantwn...
> Dio erwthseis:
> 1. Pws tha ftiaksw telika mia boot disk
> 2 Alliws, pws mporw na epanaferw  na ksekinaei  apo
> to grub  opws palia h apo to
> lilo  (mesw  tou  fdisk  toso tou linux oso kai ton
> windows  den ta katafera
> giati sta men windows den eblepe to linux kai sto
> linux  otan  ebaza na
> ksekinaei apo afti ti diamerisi  den exei
> apotelesma.  Akoma  otan trexw to
> partition magic 8 sto pc mou leei bad disk table kai
> klinei prin kan ksekinisei)
>
> ps sorry gia to megethos tou post alla  eprepe na
> einai analitiko gia na
> katalabete to akribes problhma
>
> euxaristw ek twn proterwn gia kathe apantish.
>
> manos

> This mail was sent through http://my.ceid.upatras.gr

Boot off the CD and wait for the system to mount the
system image at
/mnt/sysimage.  Once that's done and you're at the
shell prompt:

	chroot /mnt/sysimage
	grub-install /dev/hda*
	exit
	reboot

Pop the CD out and grub should come up on the reboot.

* hda can be hdb or hdc or hdd (depends on your
installation) consider hda to be C on windows

Nikosx