HELP

web web at cybernauts.gr
Tue Jul 15 02:04:44 EEST 2003

καλημέρα σε όλη την λίστα έχω κάποιες ερωτήσεις και θα ήθελα αν γίνετε τα φώτα τον έμπειρων linuxαδων
α)θέλω να τρέχω MySQL Server σε μηχάνημα με σταθερή ιρ ενώ τρέχει ο σερβερ όταν πάω να συνδεθώ απομακρυσμένα μου λέει "the xxx.xxx.xxx.xxx the don't allow conect to the MySQL SERVER ,όταν πάω να βάλω ipchains -A INPUT --protocol tcp -dport 3306 -j ACCEPT μου λέει host or service άγνωστα
β)αν κατά την εγκατάσταση βάζουμε τον apache ,mysql .php κλπ μετά πως μπορούμε να κάνουμε κάποια στιγμή configurecion,και αν εχου βάλει επίπεδο ασφάλειας paranoid πως το βγαζουμε
Ευχαριστω εκ των προτερων
                  Ioannis Zontos
           Network Administrator
                  C & C Group