Re: Driver Hansol 710 P για Red Hat 7.3

Κώστας gd at freemail.gr
Mon Jul 14 23:42:50 EEST 2003

  ----- Original Message -----
  From: dimitris @ tetras Pliroforiki
  To: migrate2linux at lists.hellug.gr
  Sent: Monday, July 14, 2003 6:13 PM
  Subject: Driver Hansol 710 P για Red Hat 7.3

  Γειά χαρα απο έναν τέως ms windows user και νύν LINUX..........

  poli kala ekanes

  Στην εγκατάσταση του red hat 7.3 δέν υπάρχει driver για Monitor Hansol 710 professional. Εχω δοκιμάσει τους driver για άλλα μοντέλα της εταιρείας. Επίσης
  εχω δοκιμάσει να εισάγω την κάθετη και οριζόντια σάρωση(απο το manual του κατασκευαστή). Το αποτέλεσμα σε κάθε περίπτωση είναι αρνητικό. Γνωρίζει κανείς εάν υπάρχει τρόπος να λύσω αυτό το πρόβλημα;Μήπως στις επόμενες διανομές
  υπάρχει υποστήριξη για αυτό το monitor;

  Apo oti vlepo sto site tis redhat den to ipostirizi mexri to 9.0. Vale to tipiko monitor. Den nomizo na exeis provlima.