Gyuris Ferenc

Gyuris Ferenc gyferenc17 at freemail.hu
Mon Jul 14 03:31:40 EEST 2003

Üdvözlöm!

A nevem Gyuris Ferenc és mindössze 17éves vagyok,tehát elég fiatal,de ez
elsõ látásra ne riassza el.Egy internetes munkalehetõséget ajánlanék aminek
a lehetõségét én is ilyen formában kaptam meg mint Ön.
Ez egy olyan munka amit szorgalommal és idõráfordítással nagy haszonnal
lehet végezni.Én nem akarok senkire erõltetni semmit,így ha nem tetszik az
ajánlatom akkor nyugodtan törölje ki ezt a levelemet,de ha kicsit is
felkeltettem az érdeklõdését akkor kérem válaszoljon vissza és én elküldöm
ennek az egész programnak a leírását,hogy lássa mirõl is van szó.Én nem
bántam meg,hogy belementem ebbe az üzletbe, és mostmár több pénzt keresek
így, mint az összes elképzelhetõ fárasztó nyári munkával összesen!Elsõnek
én se hittem volna,hogy létezik ilyen internetes munka amivel tényleg lehet
pénzt keresni,hisz annyi értelmetlen ajánlatot és reklámot kapunk.Ha
érdekli az ajánlat akkor kérem érdeklõdjön a ferenc17 at freemail.hu címen és
a tárgyhoz legyenszives az érdeklõdés szót írni.
Köszönöm!

Üdvözlettel:        Gyuris Ferenc