kppp - problem-netmod

zakinthinos at freemail.gr zakinthinos at freemail.gr
Sun Jul 13 05:02:18 EEST 2003

> kppp - problem-netmod
>
> Sotiris Chryss chryssot at yahoo.com
> Sat, 12 Jul 2003 08:26:20 -0700 (PDT)
>

> Gia akoma mia fora 8a enoxlhsw gia to netmod.
> Exw kanei oles ths ry8mhseis toy kppp . Dokimasa akoma
> kai tis odhgies ths Intracom kanontas compile ton
> kernel(An kai mallon sto Mandrake 9.1 den
> xreiazontan), to netmod anagnwrizetai (--query modem),
> syndeetai ,alla me to poy syndeetai peftei amesws h
> syndesh emfanizontas ena mynhma sfalmatos toy pppd
> (error 16) .

gia dose mas to result apo to dmesg|grep tty

episis apo firmware version  pos eisai ?
mipos theli update ?

> Otan prospa8hsa na synde8w oxi me PAP alla me terminal
> h syndesh den termatizontan amesws  alla perimenai
> mallon gia ,ID - password klp... To problhma edw htan
> oti h grammatoseira pou emfanizontan sto terminal den
> htan anagnvrishmh env epiplewn den prolabena na
> plhktrologisw tipota mias kai to termatiko etrexe me
> xilia ::))

nomizo oti oi ISP exoun katargisei to plaintext auth meso
termatikou kai theloun pap (kirios) i chap

den ksero ti tha sou poun sto support tou isp sou
sinithos perimenoun na exeis windows kai ta win na
doun automata to ean einai pap i chap to auth tou isp

> Mipws lipon to kppp exei problhma sthn proo8hsh tou ID
> kai tou Password me apotelesma na peftei h syndesh?
>  kserei kaneis kapoio allo tropo ry8mhshs ths syndeshs
> px. script

des sto site pou anaferetai sto signature, exei ena link
gia "internet"

> PS: me modem 56000 seiriako syndeomai kanonika...

gia alli mia fora tha fano kakos kai tha disfimiso tous
taibanezous kataskauastes mitrikwn alla auto isos na deixnei oti
einai hardware related (irq, high speed) kai oxi software (ean itan
software den tha eprepe na
sindeesai katholou ean to software config paramenei to idio)

--
giorgos tsimaras - odigies: members.hellug.gr/zakinthinos