pure spam...

Nikos Kouremenos zeppelin at techteam.gr
Thu Jun 26 19:08:44 EEST 2003

Kyriakos Oikonomakos wrote:
> Tha se peiraze na krathseis ta psyxologika sou complex
> eksw apo thn lista kai to mailbox mou?
>
> Dld eleos...

ax poso me katalabainete.. etsi sas thelo. sillogika na skefteste & na
pratete. etsi tha pate brosta..
o kathenas tha papsei na koitaei ton eafto tou kai tha koitaei brosta.. :D
kai etsi tha meino kai go o psixasthenis piso..
tsiou opoios katalabe kai simfonise me osa eipa sta proigoumena mails
mou kai to dilose itan pros timi tou
osoi alloi enoxlithikan eipa idi oti apo to proigoumeno minima den tha
xanastilo gia to thema.. ektos aprooptou opos afto edo. kai afou blepo
pos to ekanes CC to migrate2linux to kano kai ego. gia na yparxei
dimosia apadisi sta peri psixologika mou.. :D oxi tipota allo alla an
einai na kano kanena erano na min xreiazete na sas sistitho.
opoios den adexei tin kritiki, tote leei pos einai stravos kai o gialos
(pragma spanio)

etsi sas thelo ideologoi mou.. (ti eironia!)

ps. oti eipa to eipa apo tin proti stigmi epidi kapoia pragmata eite mou
prokaloun lypi eite me eknevrizoun.
bebea xalasa tin mera se merikous pou einai grammeni stin lista. kaneis
den borei na ta ehi ola