ektypwths kai OpenOffice

Ioannis C. Dimakos idimakos at upatras.gr
Thu Jun 26 15:31:30 EEST 2003

Φίλοι συνλιστόβιοι,

Θέλω τη βοήθειά σας για ένα πρόβλημα με τον εκτυπωτή και το OpenOffice.
Ο εκτυπωτής είναι HPLaserjet 1200 και το OpenOffice το έχω εγκαταστήσει
σε δυο εκδόσεις:
OpenOffice 643 (παλαιότερη development version)
&
OpenOffice1.0.3

Το μοναδικό πρόβλημα που έχω είναι ότι όταν δουλεύω στο 1.0.3, το "μ"
στην γραμματοσειρά Times New Roman βγαίνει πλαγιαστό, σαν να είναι
\textsl(μ) --- συγγνώμη για το LaTeX παράδειγμα.  Σε καμιά άλλη
γραμματοσειρά, κανένα άλλο γράμμα.

Στο 643 ολα δουλεύουν ρολόι.  Έχω προσπαθήσει ν φορές να το λύσω, μέσω
του spadmin (και σαν root και σαν χρήστης), αλλά τίποτα.  Έχω
εγκαταστήσει τον ίδιο εκτυπωτή, τα fonts κλπ.

Υπάρχει κάποια άλλη λύση/πρόταση/συμβουλή?  Το σύστημα είναι
PIII-800Mhz, Mandrake 9, kernel 2.4.19, "εργοστασιακό" (δεν έχω βάλει
patches, updates, upgrades κλπ).

Ευχαριστώ,

Γιάννης
Πάτρα