JAVA Web Start

Ioannis C. Dimakos idimakos at upatras.gr
Sat Jun 7 15:53:35 EEST 2003

Nikolaos Dionysopoulos wrote:

> Αφού συμβουλεύτηκα την κρυστάλλινη σφαίρα μου, να τι κατάλαβα ότι θες :
> να κατεβάσεις ένα Java Plugin για mozilla/opera. Αν η Redhat έχει το
> kaffe ή κάποια άλλη διανομή Java δεν χρειάζεται να κατεβάσεις τίποτα,
> μόνο να ψάξεις αν υπάρχει ήδη το plugin σε κάποιο folder.
>
> Αλλιώς, πας στο site της sun (www.sun.com) και κατεβάζεις το JRE.

Έχω την εντύπωση πως το jre της SUN έχει κάποια μικρο-προβλήματα ιδίως
με το mozilla με αποτέλεσμα να μην δουλεύει καλά.  Μιλάω για τη δική μου
την περίπτωση (Mandrake 9.0).  Πολύ απλά δεν μπορούσα να τρέξω java
applets μέσα από sites με πιο κλασσικό το παράδειγμα του BBC News που
έχει ένα java newsticker, http://news.bbc.co.uk/

Αντίθετα, σε κάποιο άλλο forum στο οποίο είχε τεθεί το ίδιο ερώτημα
είπαν για την java από το site http://www.blackdown.com/

Αυτά,

Γιάννης

--