JAVA Web Start

Nikolaos Dionysopoulos nikosdion at yahoo.gr
Sat Jun 7 11:22:08 EEST 2003

Στις 05/Ιούν/2003, ημέρα Πέμπτη και ώρα 11:15, ο/η zeppelin έγραψε:
> ti einai afto? neo frouto?
Ποιό;
> opos ebala to FLASH PLAYER, pos tha balo JAVA support?
Το εκλαμβάνω σαν ρητορική ερώτηση μιας και δίνεις την απάντηση : με
plugin.
> to flash player to ebala toso sto MOZILLA oso kai sto OPERA :D
> to idio tha ithela na kano kai me to JAVA plugin?
Τώρα εμάς ρωτάς; Ε, ναι, το ίδιο θα ήθελες να κάνεις αλλιώς δεν θα
έστελνες email στη λίστα :)
> ti xreiazetai na kano? na katebaso to JRE?
>
> [mipos iparxei idi sto RH 8 i java?] (ba e?)

Ομολογουμένω το στυλ που γράφεις το email προϋποθέτει από τον αναγνώστη
να είναι μέσα στο κεφάλι σου για να καταλάβει τι εννοείς.

Αφού συμβουλεύτηκα την κρυστάλλινη σφαίρα μου, να τι κατάλαβα ότι θες :
να κατεβάσεις ένα Java Plugin για mozilla/opera. Αν η Redhat έχει το
kaffe ή κάποια άλλη διανομή Java δεν χρειάζεται να κατεβάσεις τίποτα,
μόνο να ψάξεις αν υπάρχει ήδη το plugin σε κάποιο folder.

Αλλιώς, πας στο site της sun (www.sun.com) και κατεβάζεις το JRE.

Τέλος, όταν γράφεις email και περιμένεις κάποιος να σε βοηθήσει κάνε πιο
σχετικό το subject.

Συγνώμη για το χώσιμο, αλλά αν δεν σέβεσαι το netiquette κάνεις δύσκολη
τη ζωή σε όσους θέλουν να σε βοηθήσουν. Help us, who we are helping you!

Φιλικά,
--
Νικόλαος Διονυσόπουλος
Φοιτητής Μηχανολόγος Μηχανικός ΑΠΘ