(no subject)

Dimitris Bourekas bourekas at hol.gr
Thu Apr 3 00:26:36 EEST 2003

Καλησπέρα σας

Είμαι ένας παλιός Χρηστής Τον windows και μετά από μια παρουσίαση του
Linux που είδα σε ένα σεμινάριο που είχα κάνει  ενθουσιάστηκα με Linux
και με την ιδέα του ανοικτού λειτουργικού και αποφάσισα να μάθω τον
Χειρισμό τοu Linux . μπορώ να πω ότι κατάφερα να κάνω μια εγκατάσταση
στο pc αλλά επειδή δεν ήξερα το χειρισμό καλά αναγκάστηκα να ξανά
επιστέψω στα windows
Θα ήθελα να μου πείτε αν γίνεται να Εγκαταστήσω τα windows xp και το
Linux Suse 7.2  που έχω μαζί και να εργάζονται αρμονικά μαζί ώστε να έχω
χρόνο μα μελετήσω τα Linux