SuSE 8.1 Installation

Σταμάτης Κεκές skekes at pylones.gr
Mon Mar 24 11:26:42 EET 2003

To oti sou anagnorizei to CDR kai to DVD os scsi einai epeidi ta vlepei
os scsi emulated devices.
Apo ekei kai meta an trekseis to xcdroast ti sou vgazei ?
Episis plirofories mporei na sou dosei kai i dmesg.
Oxi akrivos stin konsola alla se kapoio terminal. Ki ayto mallon giati
esy kaneis logon os root sto systima. Dokimase na kaneis logon os enas
ordinary user kai oxi os root kai napairneis root privileges me "su -"
otan ayto apaiteitai.
 Otan loipon kaneis logon os root tote to xdisplay exei os default scl
na mi se afinei na kaneis xdisplay se ayton to host ( localhoststin
prokeimeni periptosi ) kai na xreiazetai na trexeis xhost +localhost
kathe fora pou thelei na kaneis xdisplay. Kai ayto ginetai gia
eynoithous logous mia pou paliotera eixan anakoinothei kai exploits gia
ayto to pragma. An omos mpeis os aplos xristis nomizo oti se afinei na
exeis xdisplay.
 Filika
  Stamatis